Tema: Re: reikalinga sesele - slauge Kaune
Autorius: Algis
Data: 2009-07-31 12:43:52
O aš įdomu tikčiau?

- 10 metu darbo patirtim, ir ne pensijinio amziaus.
11 m. dizanerio darbo patirtis.
iki pensijos toli, galima sakyti jaunuolis.

- uzsukti keleta kartu per savaite.
20 metų patirtis.

- sudelioti vaistus pagal savaites dienas i dezutes dozemis.
Patirtis nedidelė, bet greitai mokausi.

- suleisti vaistukus.
Į raumenis esu leidęs prieš 10, 5 ir 2 metus.

- Gal kartais ir kokia laseline pastatyti.
Jau prieš 11 metų mokėjau įstatyti kateterį.

- Atlgynimo norėčiau 115 Lt/val. + PVM, ir apmmokėti už keliones nuo
Vilniaus į Kauną.