Tema: Re: Personalinis padejejas
Autorius: A&G
Data: 2009-07-19 17:54:54
tai gal uz bonusus ir atsiduotum, nezinau, bet siuo atveju jam reikia namu darbininkes, kuri indus plautu, namus tvarkytu, skalbinius ir pan, ir dar asistento, kuris jam vertejautu ir padetu dalykiniuose susitikimuose, as abejoju ar tau patikti pavertejavus kur nors tokiam gryzus namo dar jam bliudus isplaut ir triusikus islygint