Tema: Re: Strategic Staffing
Autorius: mu
Data: 2009-06-09 22:51:22
Na, aš turėjau omenyje ne tai, kad didelė ir žinoma įmonė, o kažką
konkrečiau, pvz. ką reiškia steigs IT centrą (outsorsina savo IT ūkį?),
planuojama dislokacijos vieta (Vilnius? keli miestai?), kuo užsiims tas
centras (call centras, support centras, data centras?) ir t.t.
Jei jie nori atidaryti rugsėjo mėnesį tą centrą, jau daug kas turėtų būti
suplanuota, nes ką kitaip veiks tie pirmieji darbuotojai - vaikčios į
mokymus nuo rugsėjo mėn.?

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4142 (20090609) __________

http://www.eset.com