Tema: Re: Darbas ASP.NET (C#) programuotojui (Vilnius)
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2009-04-21 14:16:01
Nu as jau puse metu kaip freelancinu ir teke seniau freelancint tiesiog po
to isidarbines buvau nes pasiulymas patiko, bet as ne vien kodinu - tai
darbas kur grieztai pasakoma tik ka sukodint aplamai ne itin domina, as ir
projektuoju/analizuoju jei reikia nuo nulio ir viska sudevelopinu, sukuriu
dokumentacija ar jei reikia ir helpus, freelancinant vertinu pastovius
klientus, kur kazkokia sistema tobulinam ir kuriam tiesiog pas mane grafikas
darbo buna toks kad dirbu ir naktim ir dienom ir kada norisi pasidarau
laisva nuo darbo diena, ar tai darbo diena nedirbi o dirbi koki savaitgali,
kaip patogiau, ka gan keblu pastoviai kazkur sedint padaryt nes po to
atsiranda problemos kodel atejai i darba ciut ne per pietus ir pan :)