Tema: Re: zmogaus duomenu suvedimui
Autorius: jo
Data: 2009-04-15 13:45:14
Ka reiskia "jei vistiek sedi prie monitoriaus"??? Tu sedi, ziuri i monitoriu
ir nieko neveiki? Kiek tau metu, jei ne paslaptys, kad tai nevertini savo
laiko? Pensininkas? Jei ne, tai nesuprantu. Jei esi jaunas, tai geriau skirk
ta laika pvz. mokslams arba sportui. Prie to pacio kompiuterio galima
pasimokyti kalbu, programavimo ir begales kitu dalyku. Man 3 lt. uz valanda
tai protu nesuvokiamas atlyginimas. Nebent valgyti nebeturi ko, bet tada
neturetum kompiuterio ir interneto.

"boruziukas" <nermailo@nertikrai.lt> parašė naujienų
pranešime:gs4chs$amb$1@trimpas.omnitel.net...