Tema: Re: Apie tai Kaip uzdirbti internete
Autorius: simutis
Data: 2009-03-30 13:24:50
"Silviza" <silvija@centras.lt> wrote in message
news:gqnnkj$jsf$1@trimpas.omnitel.net...
> To Tomas. Siaip tai pirmiausia reiketu gramatines klaidas issitaisyti,

Kodėl? Manai, tada geriau seksis siūlyt užsiimti šia veikla? Abejoju.

> arba bent jau vidurine baigti, kad ju nebutu.

Šioj vietoj kažkoks visai nelogiškas minties šuolis (loginė klaida?). Beje,
pas tave tų klaidų irgi nemažai. Pas mane gal irgi, bet bent jau iš kitų dėl
to nesijuokiu.

> Kitas dalykas - jei sioje binariu srityje

Jei ką, tai čia ne binarai (ar gal kažką kitą turėjai omenyje, sakydama
"binariu"?).

> siulai tokia nesamone, tai tikriausiai galvoji, kad cia lankosi beviltiski
> darbo neteke duobkasiai. Pasigedyk. Net sunkmecio akivaizdoje zmoniu
> orumas isliekas ir jie isizeidzia, kai tokie kaip tu juos laiko kvailiais.

Siūlo tai turbūt todėl, kad pats galvoja kokia čia pelninga veikla, arba
nori išbandyt :)
Ir čia aišku ne tas atvejis, bet kas galvoja, kad "internete uždirbt"
neįmanoma, tai labas rytas :)