Tema: Re: Autorines sutartys
Autorius: kapt
Data: 2009-03-30 00:31:04
On 2009-03-28 18:24:19 +0000, "Tomas" <nera@meilo.lt> said:

> Procentiniai mokesciai sodrai ishvis yra briedas, ir niekuo nepagristi.
> Sakykim sodrai dabar sumoku 2-3 KLt. Gal gali pamineti, ar gauna kas tokias
> pensijas...? Mokestis turetu buti fiksuotas, ir vienodas visiems, jugi
> vistiek pensija gaus visi apylyge, nesvarbu ar ligonines vyr gydytojas
> buvai, ar valytoja.

Tikrai pensijas gaus visi neapyliges. Yra bazine pensija + daug
svaresne dalis kiek uzsidirbai. Mano tetis burnodavo baisiausiai kam
jis tiek mokesciu sumoka, atseit kas jam is to. Taip jau gavos, kad
likus vos ne 20 metu iki pensijos, priesinfarktines busenos atsidure
ligoninej, teko daryt ne viena sudetinga operacija. Ligoninej,
sanatorijose ir pan. praleido kokius 5 menesius. Viska apmokejo ligoniu
kasos. Kadangi prarado 70% darbingumo, tai gauna nedarbingumo pensija
kazkur apie 1000lt. Tokia uzsidirbo per 20 metu. Dabar visiskai
nebeburnoja apie "per didelius mokescius", nes zino, kad jei butu teke
paciam uz viska susimoket, butu reikeje parduot namus, kad susimoketu
uz gydyma, o jei butu nemokejes tiek daug mokesciu, tai nieko ir
negautu dabar.