Tema: Re: nuosavas auto darbui
Autorius: tds
Data: 2013-04-15 10:22:01
Man panasiai.. dabartiniam darbe (7m), is pradziu keleta men asmenine auto
tryniau (namai - darbas), darbo metu kokia nors valdiska griebdavau, paskui
gavau C4 is Veho. buvo baudojama darbas-namai-kaimas-sodas ir pan :)) Po to
seke busikas (Traffic'as), irgi droziamas normos ribose.. Dabar nelabai
isivaizduoju kaip su savo reiketu vazinet... :)