Tema: Re: Kas mane išmokys CNC operatoriaus darbo?
Autorius: =MS=
Data: 2013-02-18 15:55:19
Itariu kad rankutemis niekas G kodu neberaso, nebent labai jau paprastos
operacijos, kaip grezimas, ar tiesia linija frezuoti ir pan.
Tam reikalui yra begales CAM programu. Populiariausios Mastercam, Edgecam,
Solidcam.... Tai ten teisiai ant 3d modelio (aisku gali buti ir 2D) ir
generuoji irankiu eigas, greicius ir panasiai. Po to paspaudi mygtuka "make
NC code"  ir padaro tekstini faila kuri keli i stakles (tam reikalui reikia
tureti tinkama postprocesoriu (pritaikyta tavo konkreciom staklem))