Tema: Re: Ieškau darbo. Turiu akis, ausis, rankas, galvą ir sugebu tuo naudotis.
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2012-06-12 00:25:18
nu tai ask do not guess nu ;)

"Che Buvis"  wrote in message news:jr5nhl$heh$1@trimpas.omnitel.net...

Na, porą kartų per metus būna toks planas brendžiui :D

Mačiau o.design tranzoo skelbimuką. Iliustratorius man nėra svetimas, bet ir
nenardau ten kaip žuvis vandenyje. Prepresas irgi pakankamai žinomas
procesas, bet vėl gi - nesijaučiu, kad galėčiau stačia galva nerti į tokį
darbą ir nestabdyti komandos (arba konvejerio). O ten, kaip supratau,
mėnesio apšilimui jie neturi. Gaila. Manau, kad adaptuočiausi.