Tema: Re: Patarkit - darbas UK, kontraktinis
Autorius: Ignas
Data: 2012-05-26 17:42:12
Kaip pirmam kartui umbrella geriau, tikrai sunku per atstuma imt gilintis i ju istatymu dziungles. Su ir35 ner taip baisu, labai priklauso nuo to, kaip susitvarkai popierius, kokioj srity kontraktas ir tt. Jei IT - greiciausiai nepatektum po juo. Tiesa, galiu ir klyst, pats per daug nesigilinau, tikiu tuo, ka pripasakojo mano finansistai :) Per umbrella vis tiek galesi nurasyt kruva islaidu (maistas, bustas, transportas), tai ner blogai.

Beje, ziurek, per kiek tavo agentura isipareigoja sumoket tau pinigus. Buna tokiu variantu, kad sumoka po 30 dienu, tai realiai pirma alga gali gaut vos ne po 2 menesiu. Tas yra gausiai negerai, pacioj pradzioj turesi KRUVA islaidu, ypac jei nuomuosies busta. Turesi sumoket uz menesi i prieki + 6 savaiciu depozitas, tai gali drasiai but 10 - 12k lt eiles suma. Be to, reikes visa ta laika pragyvent, susiradus busta - jame isikurt. Patalynes niekada nebuna, indu - 95% atveju nebuna, tai dar teks issileist. Taigi ivertink finansu srautus, nes gali tekt skambint mociutei ir sakyt, kad patekai i beda :)) Be to, nuoma min. 6 menesiai, trumpiau pavyks nebent privaciai susitart, nors kai olimpiada ant nosies, tai kainos jau dabar i stoga beldzia. Jei kontraktas < 3 men, svarstyciau varianta viesbutyje prabut visa ta laika. Nepatogu, anksta, bet atkrenta daug brangiu rupesciu. Tiesa, nebutinai pavyks susiderint ta pati viesbuti visam periodui, gali tekt pasokinet.