Tema: Re: noriu IT darbo :)
Autorius: -[antanas]-@UK
Data: 2012-02-13 19:01:24
Tai gerai, tamsta čia teisingai rašai, bet iš kur paimti valiutos visą tai
įgyvendinti?
Aš irgi mokiausi, dirbau, studijavau VU Fizikos fakultete, bet priėjau tokią
ribą, kad teko rinktis - darbas ir šeimos išlaikymas, arba badas ir
studijos. Oru sotus nebūsi. Ne visi turi turtingus tėvus, kurie gali
išlaikyti studijų metais. O kokios studijos, jei reikia plėšytis tarp
mokslo, darbo ir šeimos? Tada viskas nukenčia. Konkretus pavyzdys nėra tas
pavyzdys, kuris visiems tiktų. Kiekvienam duotas savas gyvenimas, kiekvienas
neša savo kryžių ir kiekvienas į gyvenimą žiūri iš savo varpinės.