Tema: Re: ka daryti ?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-10-07 12:02:02
    Dalies zmoniu, kuriems as pritariu nuomuone yra, kad jei eini i universiteta tai kelias i moksla, ta prasme tampi mokslininku, uzsiimi ivairiais tyrinejimais, mokslo vystymais ir t.t..., JEI nori dirbti/uzsidirbti daug pinigu ir pan. - stoji i kolegija, mokiniesi atitinkama profesija ir dirbi.

    Kaip sakant jei stojei i univera ir po jo metei mokslus tai mano nuomuone esi visiskas nevykelis, pasirinkai vienoki gyvenimo kelia, o po to keiti ji i kitoki, reiskias padarei jau viena didelia klaida gyvenime, tai kas zino kiek dar ju padarysi, toki zmogu bent as nezinau ar i darba priimciau..

p.s. trumpiau tariant nevertinu niekad zmoniu pagal popiereli.

JDM.