Tema: Re: bl bl as pisau...
Autorius: Tomas
Data: 2011-02-06 11:30:28
Nu gal ir buvo kai kur. Pas dzukus muset, su ju nelabai derlingom zhemem..? Jei ne grybai ir neuogos dzuku mergos ir t.t. Bet ash remiausi liudininku parodymais, skaiciai neishgalvoti, Siaures Lietuva. Beje, expiemenukas tuos 300 Lt per metus prisimindavo su lengva ironija, mol matai kaip mane ishdurinedavo, lakstai visus metus paskui tas karves, ir she tau - tik 300.