Tema: Re: darbas TEO? +/-
Autorius: apu
Data: 2010-08-25 09:05:31
kai man teko dirbti, buvo sudelioti targetai, nuo kuriu skaiciavos i priedas
kas ketvirti, o po to nuo metiniu rezultatu priklause ir metu bonusas.
lapkricio men buvo pastebetos drastiskos augimo tendencijos ir gruodzio
pradzioje targetai einamiesiems metams tik PYST ir gerokai padidejo, kad
nemoket metiniu bonusu :) Mazdaug stengeisi metus veltui, o kitaip tariant
nusiciulpk...