Tema: Re: Barclays nuolat iesko
Autorius: Zooooo
Data: 2011-04-23 13:29:47
nevykeliu niekur nepriima, isikalk I galva.

"news.omnitel.net"  wrote in message

man asmeniskai teko karta nueiti i personalo atrankos imone, pasake, kad i
"auksta" team leader pozicija as per prastas.
veliau visi bandymai kandidatuoti su mano norima alga i kitas "zemesnes"
pozicijas - kaip i siena :)

paskutine savaite vykdamas rytais i darba pro ta zalia pastata vis matau
autobusa. taip pasitarem su drauge ir nusprendziau, kad turbut importuoja
darbuotojus is kitu kaimeliu, gal net pvz. baltarusijos :D