Tema: Re: Del verslo liudijimo (65kb doc failas)
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-12-16 17:44:58
    Kadangi nezaides nezinau, dekui uz info, pakolkas dirbu pagal autorines, bet yra potencialas klientu kiekio didejimui tai galiu daeit stadija kada viens neapziosiu ir teks ka nors dar papildomai samdytis, o tada kazkas tokio kaip infividuali veikla nemaisytu tikriausiai, kadangi neaisku ar tai testusi ilgai tai apie imone galvot dar neverta.