Tema: Re: oDesk Team Application
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-11-26 14:13:20
"joo" <juo@juo.com> wrote in message news:iclpm8$h9q$1@trimpas.omnitel.net...
> aaaa zalciai klausimus keicia :) turiu issisaugojes savo kalusimus/atsakymus
> kai laikiau
>
> kiek pamenu islaikiau ta testa is antro ar trecio karto - kai neislaikiau
> teko pasiskaityt ka jie ten raso apie visa ta savo stuff'a
>
> deja nepradejau naudotis, tai nepasakysiu kuris atsakymas teisingas
> (balsuociau uz pirma)

    Tas tai taip :) as dar vis ieskausi cia lt uzsakovu, man ta visa kontrole ant nervu labai veikia :) freelancinu nes patinka laisvai kaip man patinka laika planuotis ar kada noriu veikti ka noriu, ta prasme jei as noriu dirbu nakty, jei noriu diena ir jei dirbant ner ideju tai jei noriu einu pachatint ar pazaist, poto vel gryzti dirbt, o jei kazkas screenshotus nuimines tai ne kas bus :)