Tema: Re: Del darbo GB- Eur
Autorius: PxYra
Data: 2010-10-29 20:13:31
cia nuo poziurio kampo priklauso, pvz jei nesuksim kiausu su valiutu kursais ir kainu kovertavimais, uzdirbdamas LT 1000 lt ir DE 1000 eu, tai spek kur geriau gyvensi (cia jei vienodos salygos, busto nuoma ir t.t.)

P.S. kad cia nebujotumet nei LT nei DE 1K nelaikoma normalia alga, cia minimumo minumumas