Tema: Re: Kaip geriau daryti? Patarkit išmintingieji kurmiai.
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-08-05 19:29:52
 minimumų minimumą uždirbsi kokius du mėnesius, paskui turėsi atlaisvint
vietą sekančiai partijai.
Tai tokiu atveju, jei tą darbą iš viso regėsi...

"minde" <one@one.one> wrote in message
blia, vaziuok tu i ta uk, pasedesi pas dukra kuri laika, ir pades ji tau ta
darba susirast. jei labai jau nori atsisegt 2000lt, tai atsek tai paciai
dukrai, mol uz gyvenima, ir manau nebesinervuok. del agenturu lietuvoje, tai
mano nuomone tokia: 50% isdurikai kita 50% suranda tau darba per kazkokius
pazystamus, t.y. tu uzdirbsi pati minimaliausia minimuma, o agentura dar
atkata gaus.

sorry uz klaidas
  "-Lameris-" <lameris@xxx.lt> wrote in message
  Klausimas toks - ar važiuoti į UK per kažkokią lietuvišką agentūrą,
suploti jiems šimtus, ar varyti taip ir ieškotis darbo? Čia tų agentūrų
tiek, kad aš pasimetęs. Prašo nuo 600 iki 2000 Lt. Už tiek dvi savaites UK
galima pragyventi. Ką daryti?