Tema: Re: Big Four'as
Autorius: Taiikii
Data: 2010-05-15 11:58:38
Cia tai ne tik pas Ernestus yra - labai didelis auditoriu darbo
sezoniskumas, todel vasara po du menesiu atostogauja, o ziema sedi iki kur
kas daugiau, negu iprastos darbo valandos. Mane labiau domina ju vidiniai
reikalai? Girdejau, kad Deloitte situacija sunkmeciu pasikeite gerokai ir
nepasitenkinimo buvo, bet cia tik is vieno zmogaus, todel norisi daugiau
minciu, jei cia yra kas susidures su minetomis kompnajomis. O pacio darbo
specifika jau zinoma.
"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message
buvo ce kazkada notrauka ish ernstu uzdaro darbinio kiemo kur sekmadieny
vakaruop pilna mashinu... ;)