Tema: Re: ERP +/-
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-02 16:14:19
Nebutu lietuva.. ipac kas liecia IT ir programuotojus, dar dabar atsirastu tokiu kurie mano kad programuotojas turi ir lituot moket ir dar ir kompus instaliuot ar koki HTML formatuot ar tekstus surinkinet jei jis web srityje.. uzsienyje programuotojas gali net nemoket ms word naudotis, nes tai nieko neturi bendro su programavimu...

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message news:hoj6pl$7j4$1@trimpas.omnitel.net...
pasmus dar dauk tokiu kurie viska moka ;)