Tema: Re: Darbo puslapiai UK
Autorius: Apocalypto
Data: 2010-03-31 16:31:49
jau issiaiskinau kas mane domina. siaip paprastai darbus siulo per
idarbinimo agenturas kaip ir LT. kadangi yra nemazai gyvenanciu lietuviu tai
beabejo susiradau tokiu pazystamu. taip manau bus lengviau. beje anglijoj
kuri laika esu gyvenes, tik praejo truputis laiko o per ta laika nemazai
pasikeite.
ten kitokios gyvenimo salygos ir kitokie pinigai. kolkas bandau ieskotis
darbo lietuvoj bet kazkaip tas procesas labai daug optimizmo nesuteikia.