Tema: Re: del darbo Kipre
Autorius: Cobra
Data: 2010-02-19 09:38:51
Na, buvau, bet programeriu. Dirbau Nikosijoj. Per 3 menesius nei dienos
nelijo, kartais diena iki 50 C pasiekdavo. Karsta, bet pakenciamai, nes
sausas oras. Pajury grazu,
bet guleti reikia pavesyje, siaip gamta nestebuklinga, prie tokio karscio
nekaip atrodo. Zmones normalus, neziuri kaip i antrarusi, aisku as ne apie
darba... (su darbu kaip pasisesks) Siaip tinginiai jie ten su lietuva
palyginus :) P.S. ten vidutine alga berods 600 svaru skaitosi.