Tema: Re: Ieskau darbo.
Autorius: MS
Data: 2010-02-18 19:04:41

Man patinka tikslumas, racionalumas.
Nors mokykloj gerai sekesi daile.
Gerus tiesiog pazymius rase. Visi sake
dailininkas dailininkas, nes atseit geriausiai
klasej piesiau.
Bet man patinka patinka racija, net jeigu
menas man turi buti logiskai paaiskinta, kodel
grazu, kas turi buti nupiesta. Menas yra labai
tamsi specialybe. O mokslas taip ir vadinasi:
"Mokslo sviesa" cia daug idomiau nei mene.
Tei visi paslaptingi desniai realybes misles.
Be to sako, kad prota vysto, o menas nevysto.
Mokslas yra visu pirma tiesa, viskas kas realiai
egzistuoja, o kas yra menas niekas nezino.
Del to as meno ir nesirinkau, nes nemegstu nekonkreciu
dalyku, o ka as kaltas, kad man menas sekesi, man
lengva buvo ir viskas piesti, sako daug kas kad reikejo
i dailes akademija stot. Bet mokykla irgi dar ne viskas,
gali buti, kad visa mokykla yra tik nesusipratimas, kur
viskas priklauso nuo mokytojo, mokymasis yra nesavarankiskas
procesas, daug laiko praeina sedint pamokose ir pasyviai
klausant, tos mokyklos gali ir nieko neismokyt ir
neteisingas etiketes priklijuot. Plius tas mokymas prievartinis
12 metu turi mokytis, daznai neprisiverti, ten niekas
nieko nesupranta, bet kazkaip vieni geresnius pazymius
gauna nei kiti. Mokyme irgi sunku ka nors irodyti.

Taigi jeigu rasyciau knygas tai romanu neparasyciau, nes
labiau domina objektyvi realybe, tikslumas ir pan...

O del newsu tai nereikia uzmirsti, kad newsai gali buti
ir laisvalaikis, o ne tik darbas. Cia yra laisvas priejimas,
negi negalima laisvai reiksti visokiu jumoristiniu minciu
talk politics ir panasiai. Bendrauji gi su gyvais zmonem
ir cia nera tokia griezta tvarka kaip isidarbinant.
Be to gali skaityti pazistami zmones, tai del to ir nenori
vadintis vardu pavarde.

Parasai i darba tai butinai atsiranda tokiu, kurie supainioja
darba su laisvalaikiu, tai yra is dalies mano reikalas ka
as rasau ne omnitel.darbas. Visada yra buvo ir bus ivairiu
nuomoniu ir zmoniu nesuvienodinsi.
Patys i save pasiziurekit kaip lazdaviojates, o po to
mane kaltina, nes darbe nera ko lazdavotis, darbas
yra rimta. Darbe reikia dirbti...