Tema: Re: Gal zinot kur vyks Barcay renignys?
Autorius: Ignas
Data: 2009-11-09 14:17:05
uzsienyje visi darbdaviai yra normalus, is karto sako konkrecia alga, kad pragyvent kaip zmogui iseina, jokio spaudimo, jokiu virsvalandziu, visada atsiklausia, ar galia duot darbo. Algos didinimai minimum kas menesi, visokie renginiai ir skatinimo / motyvacijos programos, darbuotojai mylimi ir vertinami. Ne tai kaip pas mus, bananu respublikoj. As, tiesa, pats nedirbau uzsieny, cia man kaimyno svogerio draugo pazistamas pasakojo, jo pusbrolis uzsieny dirbo ir jam taip buvo.