o cia nepakanka info? :) http://www.cvonline.lt/new_tp/tp_detail.php?tp_id=120135 "isolated" <sauliusTRINTI@myeweb.com> wrote in message news:h718eh$k2p$1@trimpas.omnitel.net... > SUPPORT CENTRE SPECIALIST > gal kas galetu apie sita pozicija, arba aprashymus i dezute ir man > saulius at myeweb.com > "bevardis" <none@none.lt> wrote in message > news:h6e9st$c34$1@trimpas.omnitel.net... >> Antras etapas uztrunka nuo 40 min iki valandos. Pokalbio esme supratai >> gerai. >> >> Jei praeisi 2, trukme tarp 2 ir 3 ~ nepilna savaite . >> Su tavimi susisieks S3 ir suderins laika, kada laukti "technical call >> from UK". >> >> sekmes :) >> >> Maneki Neko Wrote: >> >>> On 8/18/09 3:56 PM, bevardis wrote: >>> > kaip ir rasei: >>> > >>> > 1) pokalbis su S3 + testas >>> > 2) pokalbis su BC atstovais, novotel (pokalbis face to face su >>> > skyriaus manageriu, klausimai is dalies techniniais, bet labiau >>> > psicologiniai pvz: kuom butum naudingas kompanijai, kokie didziausi >>> > FAIL tavo gyvenime buvo ir pan) jei laisvai sneki agliskai nebus jokiu >>> > problemu laisvai reisksti mintis >>> > 3) pokalbis su UK techniniais klausimais (20 min) realiai jei ismanai >>> > savo dalyka labai easy >>> > 4)> 5) gauni pasiulyma is UK telefonu (metine alga litais gross) ir >>> > jei sutinki arba domina, gauni jau sutarti ant poperiaus (el pastu) >>> > >>> > siaip realiai jei serveriu ukis maziau nei 50 serveriu (jei eini i >>> > "adminus") jiems gali tu buti nelabai ydomus.. nu aisku viskas >>> > priklauso nuo to kaip sugebesi save "parduoti" >>> > >>> > beje kaip jie man minejo bent jau Winodws serveriu pas ju kiekis toks >>> > "enterprise" ~ 22K >>> > >>> >>> Aisku. Dekui uz info. Antrame etape, kiek mazdaug laiko trunka pokalbis, >>> techniniai klausimai su manageriu kaip suprantu bendriniai daugiau, visa >>> kita tavo poziurio isreiskimas imones labui? Koks laiko tarpas tarp 2) >>> ir 3) etapu ar viskas vyksta ta pacia diena? >> >> --- >> Lietuviskos knygos http://books.better-than.tv/ > >