hm.. as gal cia labai abstrakciai paklausiau, bet - realiai - supportas klientams IT klausimais, problemu sprendimas telefonu bei remote'u (pagrindas), ne visai sudetingu serveriniu problemu sprendimas, kazkiek konfiguravimas (visokie AD, Exchange, etc.) - na, kazkas tokio. "Blynas" <blynasTRINTI@gmail.com> wrote in message news:h6jhg8$acu$1@trimpas.omnitel.net... >O kas yra helpdesk'o analitikas? Kokios jos pareigos ir kompetencijos? > > Jei nesunku, apšviesk. > > > "smekla" <smekla@gmail.com> wrote in message > news:h6h07f$itj$1@trimpas.omnitel.net... >> sveiki, >> >> idomumo delei - gal kas vilniuje dirbate helpdesk analitikais (arba kuom >> nors panasiu) - arba siaip zinote - kokios atlyginimo ribos (daugmaz nuo >> .. >> iki) vilniuje? >> >> dekuj pasidalinusiems >>