Tema: Re: Tinginiam
Autorius: Lauris
Data: 2009-06-04 10:59:23
Čia jau offtopic, bet nemanau, kad muzikos ar menų studentai tą dalyką
yra šiaip sau pasirinkę ir nesugeba patys atsiskaityti. Čia labiau
taikytina ekonomistams ir teisininkams bei visų galų vadybininkams, nes
dabar šios specialybės "ant bangos" ir tereikia popieriuko su užrašu
"diplomas".
Mačiau tikrai daug tiksliųjų mokslų beletristikos. Tipiškas variantas
"... pritaikymo tyrimas" arba kokia nors "... studija". Čia nebe
mokslas, o grožinė literatūra. Arba lietuviška dizertacija :)