Tema: Re: Pūkas +/- (Kaune)
Autorius: Liudas Druska
Data: 2009-05-28 23:48:27
na perskaičiau kas ten prirašyta skundai.lt, daug moteriškių ir visos viena
už kitą protingesnės, galiu pasakyti, jog tikrai atsirado noras bent ant
prikolo nueiti ten pamėginti. Pačio Pūko prikolai ir jo arogantiškumas mane
mažai domina, svarbiausia, kad jie mokėtų bent tiek kiek žada, konkrečiai
domina žinių tarnyboje alga ~2000-2500lt, jei tai realu, iškęsiu burnojimus,
jog nieko nemoku ;)
kitas klausimas jei reiks už minimumą varyt savaitgaliais, nors žiū ten
dienos žinios 18val, man teko dirbt ir blogesniu grafiku, kai žinios būdavo
20val, o 5min iki eterio dar tik pusė laidos padaryta, o kai kas dar iš
reporto negrįžę :) spėdavom