Tema: Re: Senukai
Autorius: tomassaki
Data: 2009-05-22 10:23:17
Cia teisybe. Nekalbu apie zemiausios kategorijos darbuotojus. Galba apie
vadovaujanti personala ir vadybininkus. Jie gauna kruvio/streso/pizdulei uz
nieka/piniginius nuobaudu/rakausko smegenu plovimo ir jei per tai pereina -
tikrai yra vertinamas kitu darbdaviu. Mano zinomi atvejai, tai ne
studenciokai studiju metu chalturinantys ir po to iseje i rimtas kompanijas.
Jie keleta metu dirbo pakankamai atsakinga darba ir po to isejo pas tiekejus
(del to seniuose irgi triuksmas kyla nemenkas) ir sekmingai darbuojasi
kitose barikadu pusese.
Teko klausytis istoriju is susirinkimu, kuriuose Rakauskas plauna smegenis,
tai pagalvoji nu ir nx...