Tema: Re: Darbas Lietuvoje lietuviskai nekalbanciam zmogui
Autorius: Blynas
Data: 2009-01-28 16:12:23
Kai skambini į Teo pagalbą, manai skambini į Teo? Kai skambini 118, manai atsiliepia Teo? Daugelis didelių kontorų neturi savo telefonų operatorių, o perka paslaugą iš pvz. Lintel. Ji atstovauja daaaugeliui kontorų ir mato, į kokį numerį žmogus skambina. Priklausomai nuo to tos pačios moteriškės/vaikinukai sako "Teo klauso", "118 klauso" ir pan.

Taip kad yra tokie centrai, kurių klientai ne Lietuvoje, o užsienyje. Pokalbiai į juos atkeliauja internetu, taigi beveik nekainuoja, po darbo jėga čia pigesnė, nei ten. Pvz. aš kelis kartus skambinau į vienos Ispaniškos kontoros helpdesk'ą (pagalbos centrą) ir esu tikras, kad visus kartus kalbėjau su Indijoje sėdinčiais indais :)