Tema: Re: Ernst&Young IT Konsultantas +/-
Autorius: unrandom
Data: 2009-01-27 15:37:44
Na gal trūko, bet iš savo kontoros patirties (ieškom rimtesnių žmonių su
patirtim) galiu pasakyti, kad pastaruoju metu ateina gerokai rimtesni CV
negu prieš 6-9 mėnesius.

O kad nebūtų offtopic - kaip kažkas teisingai pastebėjo, E&Y yra
darboholikų įstaiga ir ieško jaunų žmonių be patirties, kuriuos galima
išmokyti dirbti savais metodais ir priversti arti per naktis. Realios
karjeros perspektyvos ir normalesnė alga - tik po 3-4 metų. Jeigu nėra
patirties ir norisi rimto įrašo į CV, galima bandyt, kitu atveju
nerekomenduočiau.