Tema: Re: Kur rast Outlook Expressa ?
Autorius: ABLomas
Data: 2021-03-03 17:20:04
On 2021-03-03 09:28, Diamondas wrote:
> Veikia kas ? Ar veikia pažymėjimas, kad perskaityta per visas grupes
> jei tema per daug grupių ? Ar veikia recombine attachment, bet
> pluginų ? Ar veikia normalus rūšiavimas pagal datą ?

Aš naudoju senesnę versiją (60.9.1), neatsinaujinau, tai nebent
sugadino, bet:
  - crosspostai markinami kaip skaityti, jei juos killini ("k" raidė ant
threado kur nenori matyt - pasilieki pvz. tik vienam grupse - tokių jau
ir checkinant visas žinutes neberodo)
  - combine nenaudoju, bet pluginsas yra, prieš pora metų įdomumo dėlei
pamėginau - veikė
  - rūšiavimas pagal datą + threadus veikia ir veikė nuo neatmenamų laikų.

Tai tiesiogiai neatsako į klausimą, bet kažkas ten pas patį nustatyta,
jei neveikia net elementarus funkcionalumas.