Tema: Re: DVD i CD
Autorius: shmikis
Data: 2008-05-27 16:42:06
greitis tai daugiau nuo kompresijos algoritmu priklauso, o nuo naudojamo
softo. dauguma programu naudoja tuos pacius kompresorius, t.y. jei
spaudi tuo paciu algoritmu, koki softa naudoji ne taip jau ir svarbu.

paprastai su populiariausiais mpeg4 formatais yra taip - jei svarbiau
greitis, naudok DivX, jei kokybe - h264. XVID yra kazkas tarpinio tarp
situ dvieju.

Knotas, jei nemaisau, XVID naudoja. Tai jei nori greiciau spausk su DivX.

LB wrote:
> nzn, nzn
> praleidau vakar - pati pirma is siulomu
> liko puse apimties ir ta pati kruva VOB failu.
> gal ko neikirtau.
> va gordian knotas daro viena avi, bet rupuze, ilgai dirba. dabar antras
> pass - vel bus valanda
> LB
> "Mechanikas" <triochlas@yahoo.com> wrote in message

>>> LB