Tema: Re: Gal kas del Pascal'io padetu?
Autorius: Jomajo
Data: 2008-05-14 20:24:13
:) mergaitei reik 12 klasej issprest uzdavini. Mokytojas nieko neaiskina,
reik tik kad biski kazka butu padarius, nieks nesiruosia cia tapti tuo
informatiku tu nepergyvenk, is taves duonos niekas neatims jeigu pats is to
gyveni, gali but ramus. Vietoj to, kad cia postringauji kam kokia specialybe
pasirinkti, butum parases ta logiska sintekse. Gudrutis :)