Tema: Re: Win XP SP3 ir spausdinino problemos (print spooler)
Autorius: eex
Data: 2008-05-11 13:29:26
na ka, ko gero is dalies reiktu atsiprasyti ms... :)
po sp3 uninstal spool servisas liko sekmingai uzsiblokaves :/ nepadejo nei
restore pointai, niekas. skaitant ivairius forumus nieko gero
neaissiaiskinau. per safe mode removinus visus printerius, ir paskuj sudejus
viska is naujo, spausdinti eme, taciau iki tol kol neijungdavau skanerio
(!). kadangi skanerio nebuvau kuri laika junges, matomai po kazkurio ms
update (tikrai ne po sp3) eme pjautis printerio ir skanerio draiveriai. nes
tikrai pries kuri laika abu irenginiai dirbo be priekaistu, ir niekas ten
prie ju nelindo. ir dar koks fokusas. kai cia knisausi su tuo printeriu, per
safe mode ismetus visus draiverius, ir sudejus is naujo viskas veike iki
tol, kol, kaip jau ir minejau, neijungdavau skanerio. ji inungus, ir bandant
ka nors spausdinti ismesdavo error lentele (ten tipo error, ir kad ar nori
si error reoporta siusti mikrosoftui) ir spool'as uzsiblokuodavo. ismetus
printerio ir kartu skanerio draiveriu, sudejus vel per nauja printeri,
printeris veikdavo iki tol, kol nepabandai spausdinti to failo, ant kurio
anksciau pasikabindavo spool servisas. toks vaizdas, kad tuo paciu ir paciam
failui kazkas pasidarydavo, ir jis sekmingai nulauzdavo print servisa. tokio
fokuso dar nebuvau mates :)
cia gal ne kiek siu irenginiu draiveriai eme pjautis, o kazkas su resursais,
tiekiamais per usb portus...

printeris paprastutis hp laser jet 1020, jungiasi per usb
skaneris microtek 3600 atrodo, irgi jungiasi per usb.