Tema: Re: usb viruso trynimas
Autorius: rembo
Data: 2008-05-07 08:39:30
As tai dariau taip:

* Rik reikiamus procesus nukillint (seniau buva ctfmon.exe (realiai du
ctfmon'ai matos: vienas geras, kitas virusas) bet gali ir kitaip procesas
vadintis.) Reik ziuret ka ten autorun.inf'as paleidineja
* Su Total Commanderiu istryniau autorun.inf ir RECYCLED katalogus (jie yra
paslepti). (ne tik flashuose, bet ir kituose diskuos pazek)
* Po to registruose ziurim kas gero kraunasi:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
dar salia jei yra (RunServices katalogas irgi aki uzmesk)
Ir pratrinam itartinus irasus (aisku pries tai gali exporta pasidaryt del
viso pikto, kad butu galima atstatyt)
* Toliau ziurim kas gero yra startup'e (start->programs->startup).
* Del apsisaugojimo, nezinau ar tai teisybe bet ko gero padeda. Susikuriau
"autorun.inf" kataloga flashe. Butent KATALOGA. O kai virusas bando
susikurti faila "autorin.inf" jau egzistuoja katalogas toks, tai jam tada
tas failas nesusikuria. Zodziu virusas lieka ant ledo.
* Beje isidiegiau Antivir nemokama antivirusine, jinai randa tuos usb
virusus. (AVG praleisdavo)