Tema: Re: kodel man atsiranda disk overloaded ant u torrent
Autorius: bash
Data: 2008-05-04 23:11:58
Nespeja rasyti i diska. Gali padidinti cache Preferences -> Advanced -> Disk
Cache -> Override automatic cache size..., padaryk savo nuoziura (pas mane
dabar 32 MB, bet tu gali padaryti ir pvz 256 MB ar daugiau, jei turi daug
ramo). Bet kuo daugiau irasysi MB, tuo daugiau Utorrent naudos RAM'o.

Padidinus cache, jis viska rasys i RAM, jei diskas nespes, o kai tik
atsilaisvins diskas, kuo skubiau sumes duomenis is RAM'o i diska.

Pas mane tokia pati problema, bet tik todel, kad as viska siunciu tiesiai i
tinkle esanti failu serveri ir jis nespeja tokiu greiciu rasyt.

Siaip realiausias sprendimas, limituot siuntimo greiti iki kokiu 6-8 MB/s.
Neuzkimsi tinklo + kompas nelagins.