Tema: Re: Ar gudru?
Autorius: -Lameris-
Data: 2008-04-28 10:19:56
Tame ir esmė, kad jam nereikia Linuxų, jis puikiai apseina su Windowsais,
bet "žopa chočet prikliučenij", taigi sugalvojo, kad jam reikia Linuxus
išbandyti. Aš jam patariu nesiknisti, nes aš bandžiau ir jokio stebuklo
tuose Linuxuose neradau. Nemokamas daiktas ir lieka nemokamas.

"trigras" <trigras@gmail.com> wrote in message
-Lameris- wrote:
> Draugas nusipirko nešiojamą su legaliais langais ir nori susimesti Linux.
> Ar tai gudrus sprendimas? Man asmeniškai Linux nepatiko. Ir sumokėjus už
> langus ar yra prasmė mesti pirktą daiktą ir ieškoti nemokamo?

nu bet klausimai tai ...

Jei zmogui nereik windowsu, tai kokia prasme su jais kankintis kad ir
legaliais? Aisku as buciau situ OS reikalu pasidomejes dar pries perkant,
bet
jei jau taip isejo, tai nafik kankintis, jei zmogui rek linuxo?