Tema: Re: Video sokinejimas
Autorius: Blynas
Data: 2008-04-25 21:24:03
Mėgau ir aš BSPlayer'į, bet kai pabandžiau GOMplayer apsiraminau. Kolega
mėgo VLC, bet išbandęs KMPlayer pamiršo viską :)
Tokios štai dvi pamokančios istorijos. Jas abi sieja tai, kad pamiršti
problemas su kodekais. Na o jei jau spręsti tavo problemą su komplektu
BSPlayer+kodekai, tai pradėčiau susiinstaliuodamas CCCP
(http://www.cccp-project.net/) - viskas ko reikia ir nieko nereikalingo.