Tema: Re: Kompas mirtinai sminga be aiskios priezasties
Autorius: Vytooks
Data: 2008-04-20 11:07:26
Fiziškai nieko nekeisdamas neišsiaiškinsi. Apie trumpam nušokusi raidą
girdėt neteko.
Vistiek problema akivaizdžiai hardwarinė. Dėl tos priežasties nešk į garanti
ir nesuk sau galvos.
Man taip buvo su Canopus DV Storm2 ir AMD platforma, nedraugavo juodai -
freezas po freezo.
Teko pereiti ant Intelio.
Ir dar, pigus ramas nemegsta Dual channel. Ištrauk vieną paskui kitą kaulą
ir žinosi