Tema: Re: skype idomumai
Autorius: Vytooks
Data: 2008-04-15 09:02:32
Dar ne to pamatysi. Kartais iššoka čatas kelių dienų senumo :)))
Aš tą situaciją matau taip: kadangi komutatoriais tarnauja acitiktiniai
konpai, jie gali buti išjungi bet kuriuo metu ir tada visa istorija
pagrybauja :D. Tą galima matyti net gi iš tokių pranešimų: tas arba anas
vartotojas ką tik prisijungė, nors iš tikro jie ir nebuvo atsijungę.