Tema: Re: Del Vistos downgreido ...
Autorius: Vytautas M
Data: 2008-04-03 14:05:54
Tuomet downgradinti neleis. Ir downgradint leidzia tik is Vista Business
(Gal Ultimate ir Enterprise irgi) i WinXP, jei turi legalu XP key. Man
downgradinant istaigos kompus neaiskiai susakiau skubedamas apie legalius XP
(ju pas mane apie 30) ir Microsoft palaikymo mergaite buvo bededanti ragely.
Spejau pasitaisyt, tai viskas baigesi gerai :)

Vytautas M.