Tema: Re: Problema su Gmail paskyra
Autorius: Kipsas
Data: 2020-12-21 12:31:20
2020-12-20 19:26, Lavonas rašė:
> Paskambink I ta telefona, nes tiketina, kad kazkas kitas ji naudoja. Tai
> jeigu normalus zmogus, pasakys ta koda tau :D
>
> "Kipsas"  wrote in message news:rrku8u$q6c$1@news.omnitel.net...
>
> Kaip ištrinti Gmail paskyrą, kai neturiu telefono numerio, kurią ji buvo
> sukurta? Dabar, kad ir ką bedaryčiau, prašo įrašyti patvirtinimo kodą,
> kurį siunčia numeriu, kurio jau neturiu daugiau nei metai...

Tą numerį naudojau aš pats, kai turėjau Bitės pildyk. Dabar esu Telijos
klientas ir kitas numeris. Sim kortelės neradau, matyt būsiu išmetęs,
kai dariau "generalinį" stalčių tvarkymą :D
Jau susitvarkiau su tą paskyra. Pagal naują Google tvarką, nenaudojamą
paskyrą galima ištrinti užsisakius pas juos tokį veiksmų planą. Ištrins
po 3 mėn. nenaudojimo. Ten viskas atjungta, kas tik įmanoma.