Tema: Re: C# programistai, padėkite !
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2020-11-30 20:37:52
2020-11-30 15:38, Shadowed rašė:
> [...]
>      public static string Bandymas()
>      {
>          string bandymukas = "Nu, gavosi ?";
>          return bandymukas;
>      }
> }
> Mano logika tokia – užkraunant formą vygdo tą, kas parašyta Form1_Load,
> t.y. padarau, kad bandymukas yra Tusčia, parasau į textboxą kad Tuscia.
> Tada prasuku programėlę Bandymas iš UABManager, kurioje tas bandymukas
> tampa “Nu gavosi ?: klausimu, tada jis per return turėtų vėl įkristi
> viršun ir būti atspausdintas į textboxą. Bet padaro tik Tuscia, o

Hmm, tu ką nors esi girdėjęs apie variable scope? Trumpai: kintamasis
galioja toje srityje, kurioje deklaruotas. tavo tie kintemieji
bandymukas yra du skirtingi kintamieji, vienas Form1_Load, kitas
USBManager.Bandymas.

[...]

Nu bet aplamai tai viskas čia turi buti taip:

private void Form1_Load(object sender, EventArgs e)
{
       tbox_General_Data.Text = USBManager.Bandymas();
}

public class USBManager
{
       public static string Bandymas()