Tema: Re: Kaip ir su kuo suzipuoti?
Autorius: Sigitas
Data: 2020-10-03 07:41:55
Na, pavyko sudėti wav failus, užima daugiau vietos, bet užtat
"nenukandžioja" sakinių - tikriausiai nespėdavo išzipuoti...:)

Nereiks vargti konvertuojant į spx ir zipavimu...:)

O balse reikia nemažai pakeitimų padaryti... tai linksniai neteisingi,
tai per mažai reikšmių išvažiuojant iš žiedo(pvz. programoj max. 5
exitai, o šešto forto žiede galimas net 6-tas išvažiavimas...)

Kaip pensininkui man laiko užtenka, o ir smagu smegenis pamankštinti
redaguojant kalbos vmconfig.cfg failiuką... Kadangi sumetus wav garso
failus balsas yra, vadinasi programa netikrina tų failų ir. cfg
originalumo, t.y kontrolinių sumų.

Smagu, kai ausį pasiekia teisingai kirčiuojama ir linksniuojama kalba.

Ilgokai matyt teks pasizabovyti...:)