Tema: Re: Join-NG 0.8.4 Extention'as
Autorius: Bronco
Data: 2020-09-25 14:16:22
On 2020-09-25 09:40, vrm wrote:
> O kodėl tiesiog nenaudot portable TB versijos newsams kuri niekada
> neatsinaujins, ko pasekoje nereikės sukti riešutų dėl Join versijų ar
> OS'o reinstalo? Teoriškai galima netgi sumest į kokį dropboxą ir syncint
> ant keleto kompų.

Man irgi tai klausimas. Aš TB portable naudoju jau 11-ą metų, jis
perkeltas per melejoną kompų ir usb raktų. Atnaujinu kada noriu, tiesiog
prieš tai pasilieku atsarginę portable TB folderio kopiją ir paskui,
prieš tą folderį ištrindamas, patikrinu ar naujoje versijoje viskas liko
veikti kaip priklauso.

Kokia prasmė TB instaliuoti, visai nesuprantu, nes galimybė būti
portable buvo ir yra vienas iš didžiųjų TB privalumų.

https://portableapps.com/apps/internet/thunderbird_portable