Tema: Re: Win10 aktivacija nusimušė
Autorius: kef
Data: 2020-09-02 12:29:21
Ka sako  c:>slmgr /dlv

2013 opisas ant kai kuriu kompu sugeba supykti del bioso nustatymu
pakeitimu. Po win updeito karta taip pat sugebejo pradziuginti del HW
pakeitimo. Sakau aktyvuojam, tai nei reikto nei paskyros nepaprase, thanks,
aktyvated. Tai gal ir windowsams taip buna, nors neteko matyti, keisk ka
nori ant to pacio kompo, windowsai ne tokie priekabus. O siaip tai maza kas,
gal SSD gliucina po truputi ar tas pats biosas su tarakonais koki motkes
serijini blogai nuskaite ar pan.

"J.J."  wrote in message news:rij26j$cqe$1@news.omnitel.net...

Legaliai, mokytoja dirba. Hmm.. Reikės pasižiūrėti per programas...