Tema: Re: Kam reikalingos dedikuotos programeles
Autorius: cD-r0m
Data: 2020-08-31 00:48:03
Teoriškai. Tik teoriškai.

Gali kontroliuoti UX, kaip jis veikia, kaip prisimena loginą, kokių
permissionų reikia (kokiam spotify pvz, kad valdytu visokius BT
headsetus ir pan.). Jeigu nori savo apse kokį specifinį featurą paleist
- žinai kaip veiks. O pas vartotoją nežinai koks browseris bus
(greičiausiai chromas/safaris, bet yra ir opera, ir FF, ir dar bbž kokie
adblockiniai)

Dabar madinga - sukurkim appsą! Ypač jei atsiskaityt akcininkams reikia

Iš to pačio PR mada - "būkim inovatyvūs, turėkim appsą"

Trackingas - taip, realiai developeris turi daugiau laisvės matyti ką tu
darai, kaip naršai prekes, prie kurių stabteli, kur baksnoji, nes appsas
gali pasiprašyti permissionų visam tam.

Push'as - appsas gali tau 3 nakties pradėt rėkt, kad akcija
kalafijorams, Wolt'as - kad jau eitum prie durų.

Userių kultūra - androide mažuma moka susikurti shortcutą į konkretų
webą ir pasidėt jį į homescreeną. O vat apsą pasidėt - sugeba.

Galimybės - appse lengviau integruot QR skaitymą, kameros paprašymą,
mikrofono paklausymą (pvz shazamas), google pay iškviest

Aš taip pat nepakenčiu šito trendo, daug kas laisvai galėtu veikti webe
(ir dažnai netgi veikia). Ir dar kažkodėl tie appsai užima 50-150Mb,
prašosi updeitų kas 3 dienas... Dauguma netgi nėra tikri apsai, bet
glorified browseriai (WebView) kurie tiesiog dirba spec puslapyje ir
neturi url laukelio.